lycka i det olyckliga

Efter att bussen stannat i soliga Båstad och jag gjort allt vad jag skulle hemma begav jag mig hem till Noa där vi bara pratade och myste, kändes som det var jätte länge sedan sist hehe. Efter typ en timme drog vi till gymmet där massa folk var och runt två timmar senare drog jag hem, käkade, duschade och sedan pratade jag i telefon med Linnéa i en och en halv timme, hon är bra hon. För övrigt måste jag tacka alla fina som finns i min närhet, ni lyser alltid upp med era skratt och dåliga humor och gör allting lättare för alla, tur att ni finns! ❤

Nu ska jag.. eh.. kanske sova? fick dock reda på att jag har sovmorgon imorgon, yihaaa! men ni får sova så gott, puss.

Bild 2013-02-25 kl. 21.56 #2

Kommentera

