onsdag: 21:51

Vet ni vad jag nyss gjorde? Gymnasieinriktnings-valet! Satt och diskuterade med Lina om vad som skulle vara bäst och varför medan vi gjorde det. Tror jag blev nöjd med mina val faktiskt, kanske inte tvåans val men där fanns typ ingenting att välja på.. såå tråkigt! men det ska nog bli bra det med.

För övrigt har dagen varit ganska seg. Hade svenska-redovisning och efter skolan drog jag till gymmet med Noa.

Nedanför ser ni dagens absolut roligaste. Vi slutade samhällen lite tidigare så jag blev jätte stressad eftersom jag skulle hinna med den tidiga bussen om jag skyndade mig men då inser jag plötsligt att mina nycklar är spårlöst försvunna. Springer runt som en dåre i skolan och letar tills Lina säger att jag kanske glömt dem i skåpet, halvspringer i panik dit men icke. Istället ser jag att någon skrivit på mitt skåp.. smsade personen och någon minut senare kommer en tjej ned med mina nycklar, gulligt! Missade dock min buss men det gjorde mig ingenting, fick istället åka tillsammans med min fina pojke.

bild kopia andre

Kommentera

