23:03

Ville bara meddela att jag inte är ledsen för den dåliga bloggningen i och med att den endast har uppstått efter att jag har haft fullt upp med att göra saker som gör mig glad.

Så, igår åkte jag in till Ängelholm med mina kära föräldrar och införskaffade mig en ny skidjacka, jag kan tala om att jag gick ut därifrån väldigt nöjd. En stund efter det fick jag skjuts hem till Noa och resten utav eftermiddagen/kvällen spenderade jag bland annat på gymmet med Noa och Percy där jag satt i vanliga kläder, med min parkas på och med min mobil uppe som en liten fjortis medan de körde ett hårt pass, kändes ju bra och så vidare, haha. Sedan åt vi god mat, massa godis och myste som vanligt till tusen.

Och dagen? den har vi tillbringat i Halmstad tillsammans med Adam och Tom där vi har köpt lite skidutrustning till Noa och Tom så nu är båda redo för att inta backarna!

Nu är klockan dock ganska mycket så jag ska ta och sova nu så jag orkar med morgondagen, godnatt! ❤

Bild 2013-01-19 kl. 15.30 #4

Kommentera

