man måste va en badboy

Hej!

Var och tränade axlar med Noa innan, första gången för mig så det lär ju bli intressant om jag kan röra mina armar imorgon 😉

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät. Har fixat massa musik till mobilen, skypar med Noa, har haft sjukt roliga konversationer med lite folk osv. Nu ska jag kolla igenom en skoluppgift lite snabbt och sedan ska jag sova, imorgon ska jag minsann inte missa bussen. Ja just det, hade världens sämsta morgon där jag somnade om i en halvtimme, stressade som ett as och missade ändå bussen, yäy me liksom. Som tur var kunde pappa köra mig in till Ängelholm så jag blev inte en sekund sen i alla fall. 

Bild 2013-02-03 kl. 00.03 #2

Kommentera

