söndagen den tredje

Hej alla ni fina.

Idag är det söndag, veckans sista dag vilket brukar betyda ångest inför morgondagen, något jag inte känner den här söndagen eftersom jag inte börjar förrän halv ett imorgon, dumt att klaga faktiskt!

Jag vaknade vid tjugo över tio idag, pratade lite kort med älskling och sedan började jag titta på one tree hill vilket jag gjorde fram till klockan fyra. Mellan där hann jag även skypa lite samt laga och äta lunch. Vid fem drog jag till gymmet och tränade ben med Noa och Percy och efter det har jag duschat, ring en massa samtal till pratglada vänner, skypat (skypar) med Noa, ätit god middag och lite sånt.

Tänkte kolla klart mitt avsnitt nu och sen lär det väl bli ännu ett 😉 godnatt!

Bild 2013-02-03 kl. 18.53 #2

Kommentera

