030213

Ibland så får jag ett sorts ryck. Det kommer upp en tanke att jag måste berätta på ett eller annat sätt för någon nära hur mycket han eller hon faktiskt betyder för mig, för ni som känner er träffade, ni kan nog aldrig förstå hur mycket ni faktiskt betyder bara genom att vara. Personen som oftast får höra något sådant är min pojkvän. Det kanske är lite som han själv säger, att jag får ett kärleksryck. Men jag tycker det är viktigt att folk förstår och att de får höra det, man behöver veta att man är viktig för sina nära ibland, kanske för att känna att man gör en litenliten skillnad i någons liv, bara genom att finnas där.

Kommentera

