åh yäy lördag

Klockan är bara halv två och jag är så rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sov ju hos Noa inatt, eller sov och sov, var vaken mest hela tiden för att han mådde ganska så mycket mindre bra. Mina föräldrar tror därför att jag drar runt på baciller (fortfarande??) så dom mer eller mindre förbjöd mig att träffa folk idag. Alltså missade jag både att träffa Hanna och Lisa och jag har inte träffat någon av dom på evigheter. Så medan familjen drar iväg på mysig middag ska jag sitta hemma i min ensamhet och ha tråkigt. Ska gå till affären och bunkra upp rejält med gott inför kvällen. My life sucks. Hejdå.

bild2
#efterbliven #kroatien #brun #värme #lycklig #saknar #fakehashtags

Kommentera

