första februari tvåtusentretton

Fredag, älskade fredag. 

Idag drog jag mig iväg till skolan där jag träffade mina saknade små klasskamrater, dom är så söta hela högen! hihi. Efter skolan kom min efterlängtade kusin Linnéa till Rönne och sedan gick vi en sväng på stan och hamnade tillslut på det där sushi stället, åh vad gott det är. Vid fyra tog jag bussen hem och nu ikväll har jag varit på gymmet där jag tittade när folket gymmade sedan blev vi hämtade av Karin så åkte vi och handlade och nu har vi nyss ätit och haft en lååång diskussion, eller okej Noa och Tom har haft det medan jag och Louise har suttit och suckat åt dom, haha. Strax blir det film och mys, kalas bra.

Hoppas ni får en riktigt bra kväll, puss!

Bild 2013-02-01 kl. 17.21

Kommentera

