tankar på mils avstånd

Jag är en av alla människor som läser bloggar, det som skiljer mig från andra är väl antalet bloggar jag läser eftersom det talet överstiger 50. Alla är inte under en viss kategori, tvärt om. Det finns alla möjliga olika och jag tycker nog egentligen mest om att läsa om andras liv. Tjejer i min ålder som bor i en helt annan del av Sverige till exempel. Tycker det är intressant att läsa om andras tankar, se att vissa är otroligt duktiga på att skriva, vissa är lyckligare än någonsin medan andra går igenom jobbiga perioder i livet. Jag gillar att personer runt om i vårt land i slutändan är precis likadana men ändå så otroligt olika. Det är häftigt på något sätt, att se hur vissa liv kan vara så lika på så långt avstånd.

Kommentera

