såhär på en torsdags kväll

Vad gjorde du kl 08 i morse? Vaknade av en hjärtattack för att Noa ringde (min vibration på mobilen hörs typ två mil bort, därav hjärtattacken)

Vad gjorde du för 15 min sedan? Då pussade jag min pojke hejdå.

Det sista du sa högt? Ja men vi hörs då, puss!

Vad har du druckit idag? Cocacola och vatten.

Vad var det senaste du åt? Coleslaw och biffar.

Vad var det senaste du köpte? Hum.. grillchips!

Vad är det för färg på din ytterdörr? Svart.

Vad är det för väder hos dig nu? Kallt, mörkt, blåsigt.

Godaste glassmaken? Polka!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag tror det.

Sover du tungt? Nja, för det mesta.

Drömmer du mardrömmar? Det händer..

Trivs du med ditt jobb/plugg? Jadå det gör jag väl, tycker samhälle är ganska tråkigt egentligen men annars så.

Favoritklädsel? Tighta jeans, boots och någon fin tröja/blus/skjorta.

Vad ser du om du tittar till höger? En röd vägg.

Vad gör dig glad? Solen, fina människor, skratt.

Vad ska du göra härnäst? Titta på lite one tree hill, tänkte påbörja säsong 4 😉

Höger eller vänsterhänt? Höger!

Humör just nu? Glad och trött.

Favoritgodis? Föredrar chips men annars center/plopp, surt godis och saltlakrits.

Kläder just nu? Mina hollister mjukisshorts och en I ❤ stockholm t-shirt, haha.

Hur många kuddar sover du med? Runt tre, eller jag har i alla fall tre stycken i sängen..

Spelar du något instrument? Inte längre men jag spelade saxofon för många år sedan.

Morgon eller natt-människa? Nu för tiden får jag nog säga natt.

Vad är viktigast för dig? Min familj, min pojkvän, mina vänner, att må bra och vara lycklig.

Är du kittlig? FÖR kittlig om jag får säga det själv.. blöö

Snarkar du? Pinsamt nog så påstod min bror att jag gjorde det ja, fast jag vet inte, tror jag kan göra det när jag är täppt.

Stjärntecken? Jungfru!

Äckligaste insekten? Alla?

Stökigt eller välstädat? Föredrar välstädat men det är det oftast inte.. 😉

Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren, värmen, ljuset. Och min syster.

bild-551

 

 

 

Kommentera

