alltid är det något

Gårdagen failade ganska så jätte hårt. Hade en sjukt rolig dag i skolan, längesen jag skrattade så mycket! Började dock få ont i magen under dagen, kände mig febrig osv. men sket i det. Efter skolan kom baby och mötte upp mig och sedan skulle vi ta bussen till Helsingborg – men den kom aldrig så istället skulle vi kolla bio i Ängelholm, självklart gick det inga. Dock kom bussen till Helsingborg precis när vi var i stan så vi hoppade på den. Började må as illa och blev jätte yr, kändes som jag skulle spy hela tiden men det gjorde jag som tur var inte. Vi hoppade sedan av vid knutpunkten och gick till donken för att äta lite. Fick i mig några ynka pommes sedan satt jag större delen av tiden med huvudet lutat i händerna för jag mådde så dåligt. Tillslut gick det inte att undvika längre så gick och spydde på toan, mysigt. Jag HATAR att spy. Mådde dock liite bättre efter så vi tänkte att vi kunde gå och kolla bio där istället och efter många om och men kom vi faktiskt dit men SJÄÄLVKLART fanns det ingen film vi ville se som gick då. Riktigt misslyckad dag tyvärr.

Vi tog i alla fall tåget hem och jag la mig redan innan nio. Idag är jag alltså hemma, har sovit  extremt dåligt hela natten och min mage svider, ingen vidare faktiskt.

Jag tänkte nu försöka putsa bort mitt dåliga humör, bli lite piggare, titta på lite one tree hill, försöka få i mig något att äta och plugga naturkunskap, spännande osv. 

Kommentera

