håll fast, stanna här hos mig

I skrivande stund sitter jag och lyssnar på den häär låten medan jag äter äppelbåtar och försöker förstå potensekvationer, inte att leka med det där inte.

Det var skönt att träffa Elin, känns bra att man har kvar folk från förr även om man inte ses varje dag numera. Ikväll har jag även hunnit med att prata en stund med min fina pojke och fixat hem one tree hill säsong 3 så nu är jag lycklig igen, hihi.

Nu måste jag ta tag i matten, godnatt gott folk!

Bild 2013-01-24 kl. 20.43 #4

Kommentera

