1,2,3,4… andas

Jag verkar ha glömt vad det var jag skrev för ett tag sedan: SLUTA SKJUTA UPP SAKER! Men gissa vad? jag har gjort det igen. Vill skrika, gråta, slåss och sova men icke. Ta ett djupt andetag. Idag verkar vara en allmänt dålig dag, få glada humör har setts idag och saker blir då inte alltid lättare ju fler timmar eller dygn det går för ibland ger kroppen eller huvudet bara upp. Jag orkar inte övertyga mig själv om saker, vända på sanningen och lura mig själv, det blir så fel. Man kan intala sig själv att man är lycklig men rätt ofta känner jag att motsatsen bevisas. Igår var jag på hälsokontroll hos skolsköterskan och efter lite snack fick hon ur sig vilket underbart bra liv jag verkar ha men vad fan vet hon egentligen? hade pratat med människan i 30 minuter och då tycker hon det är tid att uttala sig om mitt liv? nej du. Du vet ingenting. Det finns baksidor på allt.

Hallåå kvällsdepp. Ledsen för dessa inlägg som återkommer lite då och då men det här är min blogg och ibland behöver jag skriva av mig i form av en osammanhängande text. Tack&hej.

Kommentera

