love life

Måndag – 21 Januari 2013

Som ni vet skulle jag ju inte börja förrän 12.25 idag men när jag väl sitter på bussen till skolan så visade det sig att min spanska lärare inte var där så jag blev fri från lektioner hela dagen! Hoppade av vid företagsbyn och gick in till mamma. Tittade på lite saker till rummet och käkade lunch, riktigt mysigt. Sedan gick jag hem i det fina vädret och nu sitter jag här, skönt att vara ledig!

Nu tänkte jag plugga lite smått och fixa på rummet innan Noa kommer hit. Vi ska vara duktiga och plugga matte vilket är ganska så jätte nödvändigt för mig eftersom jag har prov i det både på torsdag och fredag.

Smygtitt på dagens outfit som kommer upp strax!

Bild 2013-01-21 kl. 13.35 #7

Kommentera

