kvällen & nu – söndag.

Goddagens gott folk!

Igår började jag städa mitt rum vid halv ett och höll på tills vid halv fem ungefär. Vid tio i fem (tjugo minuter innan jag skulle åka) började jag möblera om på mitt rum, smart drag. Det hela slutade med att jag hade tio minuter att fixa mig innan jag tog tåget till Ängelholm, haha.

Blev hämtad av Lina, drog hem till Hanna dit Linnéa också kom. Där fixade vi oss lite innan vi drog till Sofia dit även Fanny kom. Beställde hem riktigt äcklig pizza innan vi begav oss till bussen som sedan tog oss till Össjö där kvällens roligheter utspelades. Det hela var faktiskt riktigt roligt trots massa kaos. Mycket trevliga nya människor, dans, var ute och gick & pratade med Lina en ganska lång stund, bastade fullt påklädda, gitarrspel osv. Vid kvart över två begav vi oss hem, käkade lite nattmat och sedan la vi oss.

Vaknade upp hemma hos Linnéa idag. Diskuterade gårdagen, gjorde lunch och sedan var vi ute och gick med hennes ena hund innan pappa kom och hämtade mig! Nu ska jag plugga och fixa klart på mitt rum innan jag träffar Noa. Ha det så bra, puss!

Bild 2013-01-20 kl. 13.28 #7

 

Kommentera

