15:15 – i skolan

Hej på er!

Idag vaknade jag upp dödstrött till ett snötäckt Skåne, det är på riktigt deprimerande, jag vill ha vår. Nu. Åh.

Dagen har bjudit på naturkunskap, engelska, håla i två timmar, idrott (vi lärde oss gangnamstyle-dansen, roligaste ever!) och nu sitter jag på dagens sista lektion som är samhälle där vi diskuterar ekonomi, kul. Slutar vid kvart i fyra då jag tar bussen till Båstad och sedan ska jag och Noa bege oss till gymmet. Jag har ju glömt berätta för er att jag ska ta tag i träningen nu! Ska fixa gymkort idag och sedan blir det träning med Noa 2-5 gånger i veckan, dags att må bra i både kropp och själ!

Nej nu ska jag vara lite aktiv i diskussionen om reklam igen, vi hörs ikväll. Puss


/weheartit

Kommentera

