130114

Hej!

Lite sen uppdatering här men äh, bättre sent än aldrig.

Dagen idag har gått väldigt långsamt faktiskt. Det har varit jag och Lina mot världen eftersom Hanna och Linnéas kroppar tydligen bestämt att de skulle bli sjuka på samma dag, bra där tjejer, verkligen. Efter skolan satte jag mig i kafeterian med Lina och Fanny där jag pluggade lite och sedan kom Noa dit så drog vi vidare in mot stan där vi fikade och sånt, mysigt! Efter det drog vi hem till mig och tog det allmänt lugnt. Nu måste jag sova, är sjukt trött. Så ni får sova så gott!

Bild 2013-01-14 kl. 22.53 #3

Kommentera

