söndagen den 13 januari

HEJ ALLA SMÅ KYCKLINGAR… fast nej.

Vi säger god morgon istället! Idag vaknade jag upp bredvid underbaraste och om lite mer än en timme ska jag dra mig vidare till Mellbystrand för att spendera dagen med min fina Clara, har inte träffat henne på typ tusen år så saknar sönder henne.

Igår skulle jag egentligen hem till Noa jätte tidigt, alltså vid typ nio, tio tiden men jag var helt död så kom dit strax efter halv tolv istället.. hihi. Smög då upp och la mig bredvid honom (han sov) och sen när han vaknade låg vi och mös ett tag. Sedan lagade vi lunch, drog till Robban för att hämta en sak, var vi på gymmet i nästan två timmar (stolt!), sedan gjorde vi hemmagjord pizza och när den var uppäten gick vi ut i stugan och tittade på pirates of the caribbean dead man’s chest som jag konstigt nog aldrig sett innan men den var bra!

Nu ska vi tydligen gå ned och äta glass till frukost, tokigt. Men ni får ha en bra dag, puss!

Bild 2013-01-11 kl. 12.18 #5

Kommentera

