fuck, it’s monday tomorrow..

Hej fint folk!

Idag drog jag till Clara lite innan två och sedan låg vi i hennes säng och snackade enda tills jag stack vid sju. Hanna kom även in en sväng innan jag drog så jag fick träffa henne också lite, mysigt! Sedan skulle jag då dra hem till Noa igen men det gick desto sämre. Moppen slutade fungera och vägrade starta på cirka 15 minuter så ah.. jag var inte så värst glad, eller varm, när jag väl kom hem till Noa. Myste lite med honom innan jag tog mitt pick och pack på moppen och åkte hem. Nu är klockan strax innan tio och jag har precis ätit middag, bättre sent än aldrig. Nu ska jag dock gå och göra mig i ordning eftersom jag måste vara pigg i skolan imorgon, roligt. Godnatt ❤

Bild 2013-01-13 kl. 21.27 #3
ha-ha, snyggt.

Kommentera

