11 januari – fredag

Sitter som vanligt nerkrupen i min säng med massa tjocka saker över och på mig för att inte frysa ihjäl på mitt kalla rum. Blir tårögd av one tree hill, trött på tanken att jag måste plugga samt städa mitt rum och irriterad för min kväll är fullständigt icke-händelserik, men det är väl relativt självförvållat antar jag. Nu ska jag starta ett nytt avsnitt och äta mina älskade nerds, tyvärr fräter dom upp hela tungan men det är det såå värt.

Bild 2013-01-11 kl. 17.10 #2

Andra bilden är från weheartit.

Kommentera

