always look on the bright side

Har legat nerkrupen i sängen hela kvällen med datorn i knät. Lyssnat på fin musik, chattat med bra folk, fått reda på att jag har sovmorgon imorgon, myst i noas tröja och ett par pyjamasshorts jag fick i julklapp, ätit kladdkaka medan min familj varit och tränat och försökt att bara ta det lugnt. Livet är nämligen inte på topp för stunden men som tur är har jag världens finaste människor i min närhet som lyckas få mig glad i alla fall. Men nu ska jag gå och lägga mig och glädjas över att jag får sova en timme extra, godnatt! ❤

Bild 2013-01-10 kl. 21.28 #2

 

Kommentera

