yesterday was the last day of freedom, now i’m stuck

Jahopp gott folk, idag är det onsdagen den nionde januari, väldigt intressant och så vidare. Den här dagen har även jag fått gå tillbaka till skolan för att mitt älskade lov tydligen inte skulle vara i flera veckor till, nähenä. Så idag har jag lite saker att säga.

1. Min klass är härlig.
2. Linjen samhälle är nog på ett ungefär det tråkigaste som finns.
3. Jag är redan skoltrött.
4. Min Historialärare ska lämna vår klass (!!).
5. Kramar är övermysiga och välbehövliga.
6. Jag var nyss hos tandläkaren och jag är svin hungrig men eftersom hon var tvungen att lägga äckligt bananlack på mina fina tänder så får jag nu inte äta på över en timme, jag kommer svälta ihjäl.
7. Man blir inte på bättre humör av det ständiga regnet + dimman som ger mig huvudvärk.
8. Ja, jag är på dåligt humör idag, tack för mig!


såå jag idag! haha

 

Kommentera

