mitt 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Jadå en hel del. Blev bland annat någons flickvän, dock inte någons som i vem som helst, utan min fina Noa.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej minsann, lite unga för det känner jag.

Vilka länder besökte du?
Västindien samt USA, Danmark, Kroatien & England, tror det var alla!

IMG_4379 (1)
västindien, paradisstrand. 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha/göra år 2013?
Jag vill nog typ utforska livet mer. Göra nya saker, utmana mig själv och leva lite mer än jag gjorde 2012.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
23 november är ett fint sådant, det är datumet som jag och min pojke ansåg oss vara officiellt tillsammans, det alla inte vet är dock att vi i princip har varit tillsammans sedan i augusti någon gång.

Vad var din största framgång 2012?
Min största framgång? jag vet inte riktigt. Kanske att jag har växt mycket som person och blivit mognare, det får nog räknas.

Största misstaget?
Att jag har haft så dålig kontakt med en del vänner, vissa har därför försvunnit helt medan andra har stannat kvar just för att vänskapen är tillräckligt stark. Att jag brytt mig så pass lite om skolan och att en liten sak blev jätte stor vilket ledde till att jag förlorade en vän.

Bild 2012-10-29 kl. 22.48 #4
Fina vänner som finns kvar trots att vi ses väldigt sällan efter min flytt till Båstad, jag älskar er.

Bästa köpet?
Hm.. får nog säga mina höst/vinter boots, älskar dom!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och onyttigheter.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Oj, sånt här är jag dålig på att minnas. Fast Levels – Avicii är ju en ganska självklar låt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag, med lycka kommer glädje och med glädje kommer lycka.

Bild 2012-12-03 kl. 22.55 #2 Bild 2012-12-19 kl. 11.20 #5

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, struntat i att skjuta upp saker, festat, varit spontan.

Favoritprogram på TV?
2 1/2 men, the big bang theory & how i met your mother.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina sommardagar, kvällarna då jag och Noa var på stranden och tittade på solnedgången, underbara vänner, min fina familj och lyckan över att få vara vid hans sida.

Blev du kär i år?
Om jag blev.

Bild 2012-12-26 kl. 15.29 #3
Min fina, tokiga, konstiga, underbara Noa.

Bästa boken du läste i år?
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar, det är en fin bok.

Största musikaliska upptäckten?
Upptäckte bland annat Ed Sheeran och Imagine Dragons.

Något du önskade dig och fick?
Besvarad kärlek.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag låg och solade på en segelbåt i Kroatien, umgicks med fint folk och åt sedan en god middag. Det var en bra dag.

IMG_5969(2)

Högsta önskan just nu?
Att 2013 ska leverera på alla sätt och vis.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mitt liv hade underlättats en hel del om jag slutat fundera över allt så mycket och om jag inte stressade så otroligt mycket.

Vad fick dig att må bra?
Att jag har en underbar familj, mina fina vänner, min pojkvän, solen och att vara lycklig.

De bästa nya människorna du träffade?
Lina, Linnéa, Hanna och för övrigt min härliga klass!

Bild 2012-11-05 kl. 09.59 #6
Denna bilden är såå typisk oss.. jag och Lina sitter och är relativt lugna och normala medan Linnéa och Hanna sitter och dansar gangnam style, haha!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Joseph gordon-levit kanske.

Vem saknade du?
Mina mellbystrandare och min syster.

Mest stolt över?
Att jag har lyckats hålla huvudet högt med ett leende på läpparna trots vissa nedgångar.

Kommentera

