ibland måste man stanna upp

Har jag berättat hur tacksam jag är? för vadå undrar ni då och ja hörni, i stort sett allting. Jag är tacksam över min underbart fina familj som jag älskar mer än någonting annat, utan dom hade jag inte varit någonting. Sedan så är jag otroligt tacksam över mina fina vänner, är väl medveten om att det blir att man träffar vissa väldigt sällan och att man glider ifrån andra med tiden men ändå så är jag väldigt glad att jag har hela högen, ni är så fina. Mer då? är tacksam över att jag har en så bra pojkvän, det finns inte ord för hur stor del av mitt liv han har och hur mycket han betyder för mig, det finns absolut ingen som känner mig så bra som honom. Annars är jag väldigt tacksam över typ.. allt. Att jag bor i ett fint hus, att jag får gå i skolan – och att jag trivs där, att jag får resa och upptäcka världen osv. jag har det väldigt bra helt enkelt och jag tycker man ska stanna upp och tänka på det ibland, bara sådär. Ibland måste man inse hur lyckligt lottad man faktiskt är. Jag är ung, jag älskar livet och det här, det är bara början på 2013. Känner på mig att detta kommer bli ett bra år!


/weheartit.com

2 thoughts on “ibland måste man stanna upp

Kommentera

