070113

God morgon!

Kvällen med tjejerna igår var riktigt mysig! Vi käkade räkor & vitlöksbröd och sen satt vi och pratade samt tog massa ”fina” bilder mest hela kvällen, dom är bra dom där folken. Något halvt sorgligt är dock hur mycket jag har missat för att jag har varit sjuk, upptagen eller borta.. större delen är tyvärr för jag har varit sjuk men det är det minsann slut på nu!

Jag vaknade i alla fall för en stund sedan och jag ska försöka pallra mig upp om en stund för att duscha, fixa mig och äta innan jag beger mig in mot Ängelholm för att träffa min kusin en sista gång detta lovet, sedan träffas vi förmodligen inte på typ en månad igen eftersom hon åker tillbaka till Falköping imorgon 😦 uhuh. På eftermiddagen beger jag mig sedan till motsatt håll för att titta på bio i Halmstad med boyie, mysigt! men ni får ha det så braaa, puss.

740548_425630417507219_214567041_o
Jag, Hanna, Lina & Linnéa igår.. haha, det finns inga ord..

2 thoughts on “070113

Kommentera

