bitches i’m back!

Nej men goddagens gott folk!

Idag är det den femte januari 2013 vilket betyder att ett nytt år har passerat sedan sist! galet om jag får säg det själv. Sanningen bakom min lilla bloggpaus är i själva verket att jag har spenderat veckan i.. bambambaam.. London! Drog dit med familjen, Eskil, Lotta, Oskar, Ninni, Elina och Niklas och så fick vi äntligen träffa min underbara syster Olivia där som jag inte träffat på 3 månader. Under veckans gång har vi ätit en himla massa mat – mycket god sådan, gått konstant, sovit i sjukt obekväma sängar, spenderat massor av pengar på kläder, sett fina byggnader, sett lite fina turistsaker så som Big ben, London eye och Buckingham palace. Vi har gått på afternoon tea bara för att, firat nyår då vi åt helt sinnessjukt god och bara myst till tusen.

Inatt kom vi hem och då la jag mig nästan direkt och idag vaknade jag upp vid kvart i ett, utvilad och glad. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig innan min översaknade pojkvän kommer hit, lycka!

Bilder och sånt kommer så småningom och så länge får ni ha det super bra! Puss

londonsnodde en bild från elina så länge, så här fint är ett julpyntat london by night! 

Kommentera

