pure happiness

Hej gott folk!

Åh, ser ni att solen skiner för fullt ute idag? jag blir alltid så pigg och glad av det, ren lycka genom solen.

Jag kom hem för en liten stund sedan, tillbringade ju natten hos min pojkvän, världens finaste. Vi låg och pratade konstant hela natten och morgonen ända tills ögonen och huvudet inte riktigt hängde med längre. Vid tolv idag klev jag försiktigt upp, klädde på mig och pussade honom hejdå innan jag hoppade in i bilen hem. Nu väntar jag på att min bror ska vakna så vi kan gå till banken och sedan vid två ska jag fika med lite fina tjejer, mysigt!

Bild 2012-12-27 kl. 16.25 #5

 

Kommentera

