new favourite

Just nu håller jag på att klä på mig/fixar mig för.. ingenting, haha. Jag fick ett ryck innan så jag drog ut och powerwalkade/joggade/sprang, otränad som jag har blivit var det riktigt jobbigt men skönt efteråt så nu är jag stolt över mig själv!

För övrigt är denna dagen otroligt dryg, vaknade ganska sent idag och hade inga planer för dagen vilket rastlösa jag fick mer eller mindre panik i kroppen över, vill inte ta det lugnt, vill inte slösa bort dagar av mitt lov på att göra ingenting, jag vill göra saker, hela tiden! Ikväll ska jag i alla fall kanske dra på träningen för första gången på riktigt länge och sen drar jag hem till boyie och sover där.

Nu tycker jag ni ska göra som jag och lyssna på min nya favoritlåt av Imagine dragons, jag älskar radioactive och it’s time med dom men kom in på deras album först idag? hallåå efter.. haha men denna låten, demons, är riktigt bra! 

Kommentera

