26 december 2012

Hej gott folk!

Jag har hängt med min söta, störda pojkvän sedan igår kväll, vi tittade på monsters inc och mös till tusen, som vanligt helt enkelt 🙂 hihi. Nu är klockan fyra och han drog nyss från mig så nu ska jag städa klart på mitt rum och snygga till lite på mellanvåningen innan andra halvan av släkten kommer hit på middag, iih då får jag äntligen träffa världensbästakusin som jag typ aldrig träffar i och med att hon har flyttat till Falköping!

woops.. nu måste jag skynda mig, puss

Bild 2012-12-26 kl. 15.47 #3

Kommentera

