two days left

Hej gott folk!

Idag är det lördag och jag spenderade natten hemma hos min pojkvän, mys. Vid elva idag blev jag hämtad av mami och då begav vi oss till Halmstad för att shoppa julklappar, förutom att jag höll på att svimma så gick det finfint för oss! Nu har jag i alla fall legat i min varma, sköna säng och vilat samt tittat på ett one tree hill avsnitt i någon timme. Om ett tag tänkte jag packa ihop lite saker och byta om för att sedan dra mig mot Halland igen, den här gången till min saknade vän Hanna där jag ska spendera natten 🙂 puss

Bild 2012-10-29 kl. 22.44 #4hahah söta… 

Kommentera

