i’m alive

Detta var ungefär den första tanken jag hade imorse, VI ÖVERLEVDE JORDENS UNDERGÅNG! haha. Hur många gånger de senaste åren har man egentligen sagt att jorden ska gå under? tokigt 🙂

I alla fall så är jag på super bra humör idag! Fredagen den 21 december, alltså idag, betyder jullov för min del, underbart! Det blev ju inte heller värre av att vi bara var i skolan i en timme, jag fick reda på att vi börjar två dagar senare än jag trodde, hade mysfika hemma hos Hanna med mina tre små flickor, har sett massor av one tree hill avsnitt sedan jag kom hem, har fikat med min käre bror och ikväll ska jag hem till min pojke och sno massor av pussar, svårt att inte vara lycklig. 

Bild 2012-12-21 kl. 12.43 #4 översmile..Bild 2012-12-21 kl. 12.41 #2Hade kavaj på mig dagen till ära! jeans ginatricot t-shirt monki kavaj h&m

 

Kommentera

