15 timmar kvar..

..tills jordens undergång.. ja hörreni, hur spenderar ni era sista timmar i livet? 🙂 jag har den extrema turen att spendera de i skolan och åt att göra klart min äckliga historiauppsats, yay me. Skämt å sido.

Idag är jag död, nästan bokstavligen talat. Blev en aaaaning för lite sömn inatt så jag ser ut som en levande död på ett ungefär 🙂 Just nu sitter jag och är duktig på mattelektionen och efter har vi naturkunskap innan vi slutar för dagen, skönt! Tyvärr blir det ju som sagt att göra historia resten av dagen, ska banne mig göra klart det innan inatt!

HEJSVEJS

Bild 2012-12-18 kl. 20.47 #2såhär ser jag absolut inte ut idag 🙂

Kommentera

