11:31

Hade sovmorgon idag så jag började tjugo i tio, underbart! Fick sällskap vid frukosten och på bussen av min fina älskling och nu sitter jag i biblioteket med Lina, Linnéa & Hanna och gör lite allt möjligt efter att ha haft svenska och käkat lunch. Nu ska jag lära mig vad jag ska säga på spanska-redovisningen och sedan ska jag läsa på lite inför samhällen som är sista lektionen = kommer sluta senare än vanligt idag, suck. Men ni får ha det så bra, puss.

Bild 2012-12-19 kl. 11.20 #3 Bild 2012-12-19 kl. 11.20 #5 Bild 2012-12-19 kl. 11.20 #6

Kommentera

