samhälleplugg

Slutade lite tidigare idag så jag hann med halv fyra bussen hem, blev hämtad av Noa, Tom och Louise för de tyckte det var för halt att köra moppe, gulligt! Har myst lite med min pojke som låg hemma sjuk idag, har pluggat lite samhälle, blev hämtad strax innan åtta och nu sitter jag med samhällehäften, samhälleboken och massa hemsidor i högsta hugg för att förbereda mig inför vår essä om mobbning imorgon. Alla hjälpmedel är tillåtna vilket betyder att man får ha både boken, häftet och datorn med sig, det klagar man inte direkt på! och oj, nu gick tiden jätte snabbt.. dags att läsa igenom allt detta nu! 

Bild 2012-12-18 kl. 20.46 #7Jag har världens finaste pojkvän, du är bäst! ❤

2 thoughts on “samhälleplugg

Kommentera

