hos den där bästisen

Efter min och Noas extremt långa fika som för övrigt var helt sjukt god och mättande drog jag ut med min blåa vän för första gången på riktigt länge! skjutsade honom till gymmet och sedan drog jag hem till min älskade lilla Elin, fattar inte varför vi ses så sällan? skumt. Vår såkallade ”pluggkväll” blev en oseriös vifotarochfilmaralltvigör-kväll, men sådana är bra 😀 något mindre bra är provet jag har imorgon som jag då ju inte har pluggat till, lyckad chey. Klockan är nu i alla fall strax efter nio så jag får väl bege mig hemåt om en stuuuund! puss

Bild 2012-12-17 kl. 20.18 #7 Bild 2012-12-17 kl. 20.37

Kommentera

