21:16

Fredag kväll.

Somliga är väl ute och roar sig vid det här laget men jag kör hemmakväll som vanligt, standard. Just den här kvällen har än så länge bjudit på städning av ovanvåningen och god middag med fint sällskap och om en stund ska jag bege mig till min fina pojkvän för att spendera natten där! Imorgon ska vi iväg med ett gäng härliga människor och hugga julgran i en stor jaktskog som är tradition för oss, självklart står lite snöbollskrig, varm choklad och korvgrillning också på schemat 😉

Nu ska jag göra mig i ordning, puss.

Den här blir aldrig gammal, love!

Kommentera

