13 december – lucia

Hej gott folk!

Fina inlägg boyie gjorde när jag var och käkade huh? haha söt.

Idag är det i alla fall torsdag vilket betyder att det är lucia idag, som jag missade eftersom jag stannade hemma från skolan idag också. Jag vaknade vid tolv och sedan låg jag kvar i sängen och tittade på några avsnitt one tree hill ❤ Vid tre kom min fina hit och tog hand om mig, sötis. Vi tittade på en film som hette love wedding marriage och så gick vi en sväng till Gamlegården för att införskaffa lite onyttigheter! Han drog från mig strax efter tio och nu tänker jag gå och lägga mig så jag förhoppningsvis vaknar upp lite friskare och piggare imorgon, skolan kallar!

Godnatt ❤

Kommentera

