allt och lite till + detta

En förkylning har än en gång tagit sig förbi mitt värdelösa immunförsvar så här går jag runt med en täppt/ rinnande näsa för hundrade gången i år, jag säger bara en sak.. TAGGA 2013! Det ska banne mig bli ett bra år, ett friskt sådant. För övrigt ska jag ha läst en himla massa A4 sidor om mobbning tills imorgon för att kunna skriva en stor essä nästa onsdag, yäy osv. Jag har även härmed startat mitt one tree hill beroende! första avsnittet är snart slut och om jag känner mig själv rätt så lär det andra avsnittet startas ganska så snart efter det första. Annars då? det är svinkallt ute, jag vill dra till varmare breddgrader, jag har haft hicka till och från HELA dagen, jag får träffa min syster snart, jag är överkänslig och har en biljon skolarbeten att göra, tänka sig vilka roliga dagar jag har framför mig, inte. PUSS

Kommentera

