tisdag.. eller nej just det, måndag.

Lite såhär kände jag imorse faktiskt. Vi hade ju sovmorgon till tjugo i tio (trodde jag) men vi började fem över halv tio och självklart var min lilla buss sen fast min lärare märkte nog aldrig när jag slank in i klassrummet, alltså märkte han inte att jag var sen, smidig som en ninja 😉

Nu gör jag varma mackor, sedan ska jag städa mitt rum och ikväll kommer min fina hit för att spendera natten här, mys!

Hääär kommer dageens outfiiit:

linne jc tröja h&m kofta olivias jeans ginatricot skor scorett  Bild 2012-12-10 kl. 14.32 #5 Bild 2012-12-10 kl. 14.33 #5

Kommentera

