era 10:3

HEJ GOTT FOLK!

Jag har tillsammans med min familj, morfar & Anne samt lite av pappas jobbarkompisar varit på era 10:3 ikväll där vi har lagat en tre-rätters middag bestående av en salig blandning mat och så hade vi vinprovning som jag var grym på. Jag vart den enda som inte smakade utan jag luktade bara och jag fick alla rätt när vi skulle identifiera vinerna, stolt! 😀 Maten var i alla fall väldigt speciell, men god. Ulrika och Tobias (som jobbar där) var super trevliga och det hela vart helt enkelt väldigt roligt och trevligt 🙂

Nu är jag dock super trött så jag ska ta bort allt mitt smink (sminkade mig ordentligt för en gång skull ikväll!) och sedan ska jag sova, godnatt! ❤

Bild 2012-12-08 kl. 17.02 #5Jag lyckades tyvärr inte få någon bra bild på kvällens outfit men jag har på mig en ny svart omlottklänning från cassels och sminkningen på bilden är en lätt sotning, me like!

Kommentera

