trettioen.

1. Var är din telefon? Den ligger för tillfället i mitt knä.
2. Var är din andra hälft? Tyvärr inte vid min sida så förmodligen är han hemma eller på gymmet.
3. Ditt hår? Står på ett ungefär åt alla håll och kanter atm.
4. Ditt humör? Går oftast väldigt mycket upp och ned. Kan gå från överlycklig till super ledsen eller jätte arg på en halv sekund ungefär och för stunden är det ganska så jätte långt ner, sur/irriterad/besviken är bara förnamnet.
5. Din dagsplan? Dagen är redan förbi och alla mina dagsplaner har gått i kras så min nuvarande plan är att skaffa någon film och sitta i min ensamhet med en påse chips, sounds like fun huh?!
6. Det bästa du vet? Att vara sådär sprudlande lycklig, nyrakade ben, att få vara med min fina pojkvän, att skratta med mina vänner och resa med min familj bland annat.
Jag och min saknade syster i Kroatien.
7. Din dröm inatt? Det minns jag inte. Sov nog väldigt djupt, i alla fall väldigt gott.
8. Ditt livsmål? Jobba med något jag tycker är roligt och trivs med, skaffa finaste mannen och två barn. Ska bosätta mig i en stor villa i en mysig stad.
9. Rummet du är i? Är vårt vardagsrum/allrum utan tv. Det är fint, mysigt och har världens skönaste soffa och tillhörande fåtölj.
10. Din hobby? Det vet jag tyvärr inte om jag har någon. Men jag får väl säga att blogga samt läsa bloggar, umgås med familjen, pojkvännen, mina vänner och resa. Fota tycker jag också om att göra, och skriva.
11. Din skräck? Att misslyckas i livet, bli bortglömd eller förlora personer jag älskar.
12. Var vill du vara om sex år? Om sex år är jag så mycket som 22 år. Då vill jag nog befinna mig uppe i Göteborg där jag förmodligen studerar eller jobbar & bor i en mysig lägenhet, klagar inte om det skulle finnas någon extra speciell person i mitt liv.
Bild 2012-10-15 kl. 21.39 #6
13. Var var du igårkväll? Var hemma från Väla vid fem, slog mig ned vid teven, åt sedan middag, tittade på tv igen och sedan gick jag och la mig redan vid nio, det var skönt.
14. Vad är du inte? Otrevlig och seriöst taskig mot människor.
15. En sak du önskar dig? En golden retriever, fast det får nog vänta tills jag blir äldre så jag säger istället massvis med pengar så jag kan göra precis vad jag känner för, när jag vill.
16. Var växte du upp? I finaste Mellbystrand. En sommarstugsstad med många fina röda hus med vita knutar (som mitt dåvarande hus) och underbara människor.
17. Det senaste du gjorde? Skrev till Linnéa på facebook.
18. Dina kläder? Känns dom alla för tillfället väldigt tråkiga. Hade inte sagt nej till en helt ny garderob.
Från weheartit.com
19. Din tv? Finns ännu inte i min ägo.
20. Ditt husdjur? Har endast varit en grå kanin vid namn Julia som dog när jag var liten.
21. Din dator? Är min lilla älskling. Har min stationära dator men den använder jag aldrig sedan jag fick min macbook air, tänka sig att det finns en del fördelar med att gå på gymnasiet.
22. Din bästa ägodel? Jag får nog säga min macbook eller min säng faktiskt.
23. Saknar du någon? Vi kan säga som så att det inte går en sekund utan att jag saknar någon.
24. Din bil? Får vänta några år till på att bli inhandlad.
25. Något du inte har på dig? En tjocktröja.
26. Favoritaffär? Får nog svara ginatricot.
27. Din sommar? Var bra men den kunde varit ännu bättre. Den kommande sommaren får gärna bjuda på mer sol och värme än vad den föregående gjorde.
28. Älskar du någon? Jag älskar många.
29. Favoritfärg? Marinblå alla gånger.
30. När skrattade du senast? För ett tag sedan.
31. När grät du senast? Någon vecka sedan, råkade kötta ett spjut vid ögat, HAHA. Herregud vad komiskt det låter, det är dock hundra procent sant. Och det var inte skönt kan jag tala om 🙂 såg ut som jag fått en blåtira sen typ, gulligt.
Kommentera

