Att älskas utav dig är det vackraste för mig

6 december 2012, torsdag.

Idag vaknade jag upp bredvid min underbara kille. Vi tog bussen till Ängelholm tjugo över sju och sedan hade jag två lektioner innan jag slutade, matte (drygt) och sedan naturkunskap som var roligt för en gång skull! Efter skolan tog jag bussen till Väla tillsammans med Lina, Linnéa och Sofia där vi blev kvar i några timmar. Med mig hem hade jag en klänning samt ett långt linne att ha under, lite underkläder, pyssel till mamma och en julklapp till boyie 🙂 Jag var hemma vid fem och sedan dess har jag läst bloggar, ätit middag och tittat på tv, tänker fortsätta göra det i någon timme till innan jag äntligen får gå och lägga mig, jag är såå trött så det finns inte men det känns lite för tidigt att lägga sig vid åtta.. haha.

Bild 2012-12-06 kl. 20.01 #7Just nu – myskläderna är självklart på!

Kommentera

