som en helt ny människa

Godkväll!

Idag är det måndag vilket betydde att man var tvungen att pallra sig upp vid 6-tiden. Självklart tog bussen längre tid än vanligt till skolan på grund av all snö men eftersom jag började tjugo över åtta idag så gick det ingen nöd på mig! Dagen var rolig men onödig, vi gjorde seriöst ingenting. Åkte med halv två bussen hem, gick inom Statoil och införskaffade pengar till min mobil, vadå tusen år senare? drog hem, gjorde ingenting, gick ner och skulle göra varma mackor – tror ni inte min finurliga pojke smyger upp på baksidan och bankar på dörren bakom mig? jag trodde seriöst jag skulle dö! haha. Vi käkade lite varma mackor och sånt innan pappa körde mig till min nya frisör och nu är jag nog lite mer än en decimeter hår fattigare men en ny, snygg frisyr rikare – nöjd!

För tillfället sitter jag som vanligt och skypar med finaste, har även en diskussion med Linnéa, Sebastian och Lina om det är okej eller inte att säga ”dö” till varandra, mhm.. djup diskussion det där! 

Här kommer före och efter bilder på håret 🙂

Före: långt och slitet – inte klippt på åtta månader ungefär.

Bild 2012-12-03 kl. 15.06 #2Bild 2012-12-03 kl. 15.07 #5

Efter: en bra bit borta, ny frisyr och ett fräscht, glatt hår!

Bild 2012-12-03 kl. 18.48 #3Bild 2012-12-03 kl. 18.48 #2

 

Kommentera

