första advent

Hej gott folk! 🙂

Idag är det första söndagen i december vilket betyder att det är första advent, snön kunde inte kommit lägligare om jag får säga det själv, riktigt mysigt! 🙂

Kvällen igår var lite smått magisk. Jag och pojken min tänkte precis sätta igång en film när jag fick snilleblixten att vi borde gå ut och gå istället, så det gjorde vi. Hela Båstad började då sakta men säkert täckas av snön som yrde ner från himlen, det var kolsvart ute men det fanns massor av fina ljusslingor överallt som lyste upp och så hade jag ju det finaste sällskapet vid min sida, lycka. När vi sedan kom in igen tittade vi på polarexpressen, mös och tog upp min ”nya” säng! och idag vaknade jag vid tio av att han låg och pussade på mig, sötnos! för ovanlighetens skull var han super pigg medan jag lätt hade kunnat sova några timmar till men icke. Han stannade här tills för en timme sedan ungefär och sedan dess har jag suttit hääär. Nu blir det naturkunskapsplugg eftersom vi tydligen har något prov (?!?!) imorgon, palla livet 🙂

Men ni får ha det så bra, puss.

Bild 2012-12-01 kl. 16.41

Kommentera

