safety comes first!

+ Jag fick en übersnygg brandmans.. eh.. hatt/keps av en brandman på julmarknaden innan idag 😀 hihi

+ Träffade universums sötaste pojke ute, nämligen min lilla beundrare Theo, sötis!

+ Det snöar för fullt ute- och snön lägger sig!

+ Jag har julpyntat på mitt rum med mina fina tomtar, änglar, björnar, grisar och allt vad det kan heta. För er som inte vet så ÄLSKAR jag julprydnader & jag köper en ny varje år bara för att!

+ Till middag blir det flygande jacob, MUMS!

+ Finaste killen kommer hit och myser med mig lite senare.

+ Jag är verkligen på bättringsvägen, mår till och med nästan bra nu!

+ Jag är sjukt lycklig idag, just nu.

+ Älskar att det bara finns plus i detta inlägget. PUSS

Bild 2012-12-01 kl. 16.39 #5Bild 2012-12-01 kl. 16.40 #3Bild 2012-12-01 kl. 16.38 #4Svar ja ni ser rätt, jag sitter i min ensamhet och posar med min brandkeps & ja jag gillar att göra tummen upp, stencool.

Kommentera

