christmas feelings

Pappa är i full gång med att baka lussebullar, mamma hänger upp julstjärnor i fönstren, min broder ligger och sussar sött, systern min springer runt på Londons gator och jag ligger för tillfället i sängen med datorn i knät och diskuterar gårdagens ”klassfest” med fina klasskompisar, riktigt synd att jag missade den 😦 den här förkylningen börjar verkligen gå mig på nerverna, jag vill ju ut och göra saker! Idag är det till exempel julskyltning/julmarknad i Båstad och så hade jag planer på att gå på bio med pojken min men så blir det nog inte, gör mig frisk nu tack.

Bild 2012-12-01 kl. 11.20

Kommentera

