tired of being sick

Hej på er!

Det var tyvärr tur att jag stannade hemma idag också för jag mår knappast bättre idag, suck. Är så otroligt trött på att vara ständigt sjuk nu så det finns inte 😦
För övrigt har jag sovit länge idag (till halv ett) men har sovit riktigt dåligt hela natten. Vaknade ett flertal gånger för jag mådde dåligt och åtminstone två gånger imorse då jag först ringde och väckte pojken min och lite senare då min lilla Lina ringde och frågade om jag inte kom till skolan, saknar mina små filurer där borta ju 😦 åh.

Nu tänkte jag i alla fall titta klart på filmen Arthur christmas som jag började titta på igår istället för Polarexpressen 😉 och så får jag nog gå ned i jakt på något ätbart så min mage inte kollapsar i brist på mat!

& aaw nu blev allt precis lite bättre för min lillmorfar (Sebastian) ringde och gjorde mig glad, sötisen då! 

Slänger upp en ”dethärärminsjukoutfitidag” och trailern till den söta filmen, puss

Bild 2012-11-30 kl. 12.42extremt hög bulle på huvudet, myströjan från sälen, favoritshortsen från hollister & strumpor från newbody

Kommentera

