värre än Rudolf med röda mulen…

You heard me, min lilla nästipp är numera ännu rödare än Rudolfs mule, inte ok någonstans. Känner att jag inte skulle gått till skolan idag så imorgon blir det att stanna hemma ännu en dag, kul att missa en hel vecka i skolan osv…

Jag satt i alla fall och tittade på en himla massa 2 1/2 men avsnitt innan och sedan även några how i met your mother avsnitt. Vid fyra tiden kom pojken min hit så tog vi moppen hem till honom där vi mös, eller okej det kan man ju se som man vill.. jag skulle nog snarare se det som en kamp om liv och död 🙂 i kittlingsattacker från honom och sparkar/rivningar från mig, kärlek på hög nivå! ❤ … she said whuuuut? haha 😉

Helt plötsligt var klockan super duper mycket och den där middagen som skulle bli lagad såg vi aldrig skymten av för i en rasande fart hade han bytt om och jag hade slängt på mig en himla massa lager kläder och så begav vi oss ut i mörkret på min lille blåa vän igen, den här gången i riktning mot gymmet (för hans del) och mitt stora vita hus (för min del). När jag kommit innanför dörren tillagade jag mina special-varmamackor, MUMS! och ja, nu sitter jag här och nyser som en dåre/snyter mig varannan sekund/chattar med min woopwoop-trippelhjärts-vän samt lillmorfar ❤ finisarna då! och min kommande tanke är att titta på Polarexpressen eftersom det inte blev av innan idag, sounds good to me.

Långt inlägg osv… men ni älskar det! … typ i alla fall 😀 puss

this = me right now.

Kommentera

