drunk of your love

Goddagens!

Idag är det tisdag och jag är hemma från skolan. Feber, äcklig hosta och förkylning är anledningen, nu har jag seriöst tappat räkningen på hur många gånger jag varit sjuk i år, det är banne mig inte normalt. Suck.

Jag har i alla fall lagat lunch i form av pasta med bacon & en en burk iskall cocacola till det, det var gott. Jag har även chillat i soffan och läst lite psykologi som för övrigt är riktigt intressant! Min paus från pluggandet har nu överskridit sin tid ganska mycket.. hehe så nu ska jag återgå till böckerna, puss!

Jag och världens bästa storebror i Kroatien, i Hvar om jag inte minns fel.

Kommentera

