lovely sunday

Att söndagar är underbara kan väl egentligen diskuteras med tanke på att det är sista dagen på veckan och att det även brukar vara den drygaste dagen men idag tar lyckan över vilket gör detta till en bra dag, sånt tycker vi om.

Jag har i alla fall spenderat hela helgen hos min underbara pojke och även hunnit ha tjejkväll med Anna, Maja och Julia, hur bra?! Det är sånt här som gör mig så glad, som får lyckan att stiga mer och mer hela tiden, åh.

Nu sitter jag i alla fall framför teven och tittar på family guy, läser bloggar och lyssnar på musik. Får nog ta och plugga lite psykologi och städa mitt rum idag också, men det kan allt vänta lite till 😉

Kommentera

